LICHIDUL DE FRÂNĂ

Știați că: atunci când frânaţi, lichidul de frână este presurizat? Această presiune exercitată asupra lichidului de frână transmite forţa din pedală la frâne. De aceea, este important ca fluidul să poată să reziste compresiei şi să-şi păstreze această capacitate la temperaturi foarte ridicate?
Lichid frana

Lichidul de frână Original…

... curge liber la temperaturi situate de la punctul de îngheţ şi până la -40°C, îmbunătăţind performanţele sistemului de frânare în acest interval de temperaturi.

... datorită vâscozităţii scăzute, la temperaturi reduse, determină reacţii mai rapide ale Programului Electronic de Stabilitate (ESP), crescând astfel semnificativ stabilitatea în viraje şi nivelul de siguranţă.

... are un punct de fierbere mai mare cu 10°C decât lichidul de frână clasic (DOT 4*). Se asigură astfel o siguranţă operaţională mai mare, cu un conţinut de apă mai mare, şi în condiţii de sarcină termică mărită.

... poate fi utilizat fără probleme, chiar şi pentru modelele mai vechi, care vor beneficia şi ele de avantajele sale.